مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 شهریور 1394 ساعت 18:552015-09-02ورزشي

احتمال بازگشت "بنا" به کشتی + عکس


محمد بنا پس از حدود 16 ماه خانه نشینی و با دعوت محسن کاوه و غلامرضا محمدی، در تمرینات کشتی فرنگی آکادمی کشتی شهیدرضایی مجد حاضر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، محمد بنا، سرمربی و مدیر سابق تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که شاید کسب 3 مدال طلای المپیک 2012 لندن به رهبری وی، هرگز از خاطره ها فراموش شود، پس از حدود 16 ماه خانه نشینی، با حضور در تمرینات کشتی فرنگی آکادمی کشتی شهیدرضایی مجد، به کشتی باز گشت که امیداست تداوم داشته باشد.

نسیم در گزارشی پیرامون این موضوع نوشت: بنا به گفته محسن کاوه مدیر این آکادمی احتمال این که محمدبنا با تنظیم وقت و برنامه های خود، روزهای فرد تمرینات کشتی فرنگی این آکادمی را زیر نظر بگیرد، بسیار زیاد است.

کاوه خاطرنشان کرد: ورود بنا به آکادمی با لباس گرم و شروع آموزش کشتی فرنگی وی، این دلگرمی را در ما ایجاد کرد که بتوانیم از حضور این مربی در سطح جهانی برای آموزش جوانان علاقه مند به کشتی جنوب تهران استفاده کنیم .

محمدبنا که از اردیبهشت ماه گذشته از سرمربی گری تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کناره گیری کرده و در هیچ باشگاه یاسالنی نیز دیده نشده بود، پنجشنبه هفته گذشته با دعوت محسن کاوه و غلامرضا محمدی سرمربیان سابق تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان به آکادمی آمد و در حضور تعداد قابل توجهی از چهره های صاحب نام کشتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال بازگشت "بنا" به کشتی + عکس

احتمال بازگشت "بنا" به کشتی + عکس